مایکروسافت رویداد معرفی Surface 2 را برای اول مهرماه برنامه ریزی کرد
technolagy
تکنولوژی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

مایکروسافت خبر از یک رویداد ویژه برای معرفی نسل بعدی تبلت‌های سرفیس داد. این رویداد قرار است در تاریخ 23 سپتامبر یا اول مهرماه و در شهر نیویورک برگزار شود. انتظار می‌رود در این رویداد از تبلت Surface Pro 2 و Surface RT 2 رونمایی شود.

تبلت سرفیس پرو 2 مایکروسافت احتمالا به نسل جدید پردازنده‌های اینتل (Haswell) تجهیز خواهند شد. گفته می‌شود Surface Pro 2 دارای 8 گیگابایت حافظه رم و طول عمر باتری به مراتب بالاتری خواهد بود. اما ورج گزارش کرده که ارتقاء پردازنده از نسل سوم به چهارم اینتل تنها 2 ساعت به طول عمر 4 ساعته سرفیس اضافه می‌کند. این بدین معناست که احتمالا طول عمر باتری نسل جدید سرفیس Pro به حدود 6 ساعت می‌رسد.

از طرف دیگر انتظار می‌رود مایکروسافت از تبلت Surface RT 2 نیز رونمایی کند. گفته می‌شود مایکروسافت قصد دارد عبارت RT را از نام این تبلت حذف نموده و آن را با نام Surface 2 روانه بازار کند. این تبلت از سیستم عامل ویندوز 8.1 RT، صفحه نمایش 10 اینچ با رزولوشن 1080p، پردازنده تگرا 4 و 4 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد.

طول عمر باتری Surface 2 نیز حدود 8 ساعت گزارش شده است. مایکروسافت لوازم جانبی جدید خود شامل کاور-صفحه کلید فیزیکی را طوری طراحی کرده که با هر دو تبلت سرفیس Pro و نسخه RT کار کنند.

زومیت کنفرانس معرفی تبلت‌های جدید سرفیس را در اول مهرماه پوشش زنده خواهد داد. پس با ما همراه باشید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • بیت کویین
  • بیت کویین
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان technolagy و آدرس technolagy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: